.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مثال قابل تامل نماینده نوشهر و چالوس در جمع ورزشی های مازندران ؛
قاسم احمدی لاشکی : از این ستون تا آن ستون فرج است !
شمال نیوز : وی گفت : افزود: با تک مجلس عوام نمی‌توانیم برنامه ریزی دراز مدت داشته باشیم از این‌رو نیاز به مجلس خواص و سنا برای برنامه ریزی های درازمدت و با افق ۵۰ ساله داریم.....

شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه سلایق جای برنامه ها را گرفته است، گفت: http://www.shomalnews.com/photo/157994694079528740.pngهنوز ۷۰ درصد از برنامه پنجم توسعه اجرایی نشده است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی در نشست مجمع هیئت بوکس مازندران با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ریزی در کشور مصداق مثل «از این ستون تا آن ستون فرج است» است، افزود: با تک مجلس عوام نمی‌توانیم برنامه ریزی دراز مدت داشته باشیم از این‌رو نیاز به مجلس خواص و سنا برای برنامه ریزی های درازمدت و با افق ۵۰ ساله داریم.

وی با بیان اینکه فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی مختلف نیز از نداشتن برنامه رنج می‌برند، افزود: اکنون به دلیل نبودن برنامه درازمدت شاهد هستیم که هیچ وقت رشته‌های ورزشی به صورت ممتد قهرمانی نداشته‌اند.

احمدی به برنامه‌های توسعه در کشور اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر که سه سال از برنامه ششم توسعه می‌گذرد، هنوز ۷۰ درصد برنامه پنجم قانون توسعه اجرایی نشد و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد برنامه ششم توسعه تاکنون اجرا شده است و این نشان می‌دهد که برنامه برای ما مهم نیست و سلایق جای برنامه‌ها را پر کرده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید براینکه اگر فدراسیون و هیئت بوکس استان برنامه خوب داشته باشد، قهرمانان پرورش می‌یابند، گفت: اگر برنامه‌ها اجرایی شود نوید خوبی برای رشته ورزشی بوکس خواهد بود.

احمدی با اظهار اینکه هنوز بوکس و فدراسیون مربوطه نتوانست خود را در برنامه‌های ورزشی کشور جا دهد تصریح کرد: متأسفانه ورزش در جهان سیاسی شده و اتفاقی که برای چهار تیم ورزشی کشور رخ داد، ناشی از همین مسئله است.

وی برنامه ریزی و داشتن برنامه را در حوزه ورزش امری مهم دانست.

 

گفتنی است صلاحیت احمدی لاشکی که برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات ثبت نام کرده بود به تایید شورای نگهبان نرسید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اميرعلي 5 بهمن 1398
با سلام خدمت همه شما سروران جناب لاشكي عزيز اگر نمايندگان به جاي كارچاق كني و سوء استفاده به دنبال كار باشند با همين يه مجلس هم ميشه كار را انجام داد لي اگر نمايندگان بدنبال موضوعات ديگر بروند كه نمونه اش را ديده ايم خوب شما 10 محلس هم كه بسازيد هيچ توفيقي حاصل نمي شود.بقول شهيد بهشتي بهشت را به بها دهند نه به بهانه . چطور آنروزي كه ميخواستيد راي بگيريد مي گفتيد كه ميشود حل مي شود . ...درست مي شود .... والله كه بايد عزم باشد و چه و چه اما امروز داريد كوك يه مجلس ديگه رو ميكنيد تا هزينه اي ديگر بر دوش مردم بگذاريد
پاسخ ها به این نظر
رضا 5 بهمن 1398
آفرین .-احسنت حرف دل ما را زدید . شما آقای احمدی لاشکی معلوم نیست با خودتان جند جند هستید ؟ یک روز انصراف می دهید . یک روز در تهران ثبت نام می کنید !
چه کردید برای مازندران ونوشهر ؟ نداشتن شغل . بیکاری -- آسیب های اجتماعی .و... بیداد می کند !دلمان خیلی پره _گله داریم . از مردم همین کشور ومرزوبوم هستیم به بی بی سی و اینترنشنال و من وتو هم وابسته نیستیم . دلمان فقط برای کشورمان می سوزه واینکه استعدادها وجوان ها از بین می روند ومسئولین بی تفاوتند ناراحت هستیم .
رضا کیالاشکی 5 بهمن 1398
از اولم معلوم بود صلاحیتش تائید نمی شود
سوادکوهی 5 بهمن 1398
سلام بر نماینده حامی فرهنگی از حضرتعالی بعید بود این گونه دستگاه آموزش و پرورش استان را به چالش بکشانی انتظار از حضرتعالی چیزی دیگری بود اما الان نقدهای زیادی وارد است چون شما برای گرفتن رای مردمان غرب مازندران ساکن در تهران به جان اموزش و پرورش استان افتادید تا بهره برداری لازم برای انتخاب خویش را انجام دهی ۲اسفند چیزی نمانده و تاریخ از شما چیز دیگری مطمئن باش خواهد نوشت بخدا دنیا ارزش اینو ندارد عمر آدمی خیلی کوتاه است و آنچه میماند خوبی و مردانگی است.
نا شناس 6 بهمن 1398
لطفا خدا را در نظر بگیرید بعد اظهار نظر کنید یک نماینده نماینده کل کشور است پرونده آقای احمدی بسیار درخشان است عملکرد بسیار عالی مردم عزیز یکسال بعد قضاوت خواهندکرد .
حیدری 6 بهمن 1398
درود بر دکتر احمدی سالم شجاع مردمی همیشه در قلب ما جا داری.
غرب استانی 7 بهمن 1398
تایید شدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.